صفحه اصلی نقشه راه رویدادها تالار گفتگو نقشه سایت درباره ما گزارش ها English
     
 
 پروژه euroFOT

 

benadryl and pregnancy tests

benadryl and pregnancy tests region2.herbzinser03.com

پروژه euroFOT يکي از مهم ترين پروژه­ هاي اتحاديه اروپاست که در آن به ارزيابي عملکرد سامانه ­هاي مختلف دستيار راننده (ADAS) براي افزايش ايمني مسافرت­ هاي خودرويي پرداخته شده است. اين پروژه، بزرگترين آزمون عمليات ميداني براي بررسي عملکرد سامانه­ هاي مزبور شامل ارزيابي کاربردهاي زير در بخش خودروهاي مسافري محسوب مي­ شود:

  • کنترل­هاي طولي: هشدار برخورد از جلو (FCW)، کنترل گشت تطبيقي (ACC)، سامانه تنظيم سرعت (SRS)
  • کنترل­ هاي جانبي:سامانه اطلاع­ رساني نقطه کور (BLIS)، هشدار خروج از خط (LLDW)، هشدارآسيب ­ديدگي (IW)
  • کاربردهاي پيشرفته: هشدار سرعت سر پيچ (CSW)، توصيه کارآمدسازي سوخت (FEA)، واسط ايمني راننده (Safe HMI)

پروژه euroFOT در ماه مي سال 2008 شروع و در ژوئن 2012 خاتمه يافته است. چند صد ترابايت داده­ هاي جمع آوري شده حاصل اجراي اين آزمون بزرگ با استفاده از 1000 خودرو و همکاري 1200 راننده که مجموعاً بيش از 35 ميليون کيلومتر را در طول آزمون طي کرده­ اند، بوده است.

در اين پروژه سه مرحله مشخص وجود داشته است:

  • تعيين مشخصات، به مدت دوسال که در آن به تعيين چارچوب تحليل و تعيين سئوالات تحقيقاتي پرداخته شده است.
  • پايلوت و اجرا، به مدت يک سال که در آن با راه اندازي مرکز مديريت خودروها (VMS)، داده هاي توليد شده توسط 1000 خودرو مجهز به تجهيزات مورد نظر (10 منطقه عملياتي در 4 کشور آلمان، فرانسه، ايتاليا و سوئد) دريافت شده است.
  • تحليل داده­ هاي جمع­ آوري شده به مدت يک سال که در نهايت به تحليل هزينه فايده (CBA) نيز انجاميده است.

آزمون ميداني يک روش شناخته شده ­اي است که توليد کنندگان مي توانند با استفاده از نتايج آن، نحوه استفاده مشتريان از محصولات خود را بررسي کنند. در euroFOT براي اولين بار، خودروسازان اروپايي و موسسات تحقيقاتي براي دريافت اطلاعات مربوط به نتايج استفاده از سامانه ­هاي مختلف ADAS در کشورهاي مختلف همکاري داشته­ اند و همگي به دريافت اطلاعات حاصل از رانندگي معمولي برروي جاده­ هاي واقعي توجه کرده ­اند.

اين پروژه 22 ميليون يورويي که با همکاري 28 شرکت و سازمان مختلف، به انجام رسيده است، توسط آقاي آريا اعتماد از مرکز تحقيقاتي خودروسازي فورد در آخن آلمان راهبري شده و نتايج آن در تاريخ 26 ژوئن 2012 در بروکسل منتشر شده است. گزارش حاوي نتايج پاياني اين پروژه در لينک زير قابل دريافت مي باشد.

 

 

 

 ضمایم
 
 




آخرین تاریخ بروزرسانی ۱۳۹۷/۵/۲
كليه حقوق اين سايت متعلق به پروژه سامانه ارتباطات هوشمند خودرویی است