صفحه اصلی نقشه راه رویدادها تالار گفتگو نقشه سایت درباره ما گزارش ها English
     
 
 جمع‌بندي آزمون اروپايي نمايش آينده «ترافيک هوشمند» در روتردام/ هلموند

 

naltrexone implant

can naltrexone get you high blog.imam-khomeini.ir

شرکت نيمه­ هادي NXP همراه با شرکايي از پيشروان صنعتي و مقامات رسمي و دولتي، مراسم اختتام آزمون «ارتباطات خودرويي» در کريدور ITS مشارکتي اروپا را که از اطريش، آلمان و هلند مي­‌گذرد، برگزار کردند.

نمايش ITS مزبور پس از يک گذر يک‌هفته‌­اي که با نمايشگاه تجارت تجهيزات الکترونيکي (Electronica) در مونيخ شروع شد و با حضور نمايندگان عالي‌رتبه سياسي و شرکاي صنعتي پيشرو در اين نمايش، در هلموند به پايان رسيد.

در اين نمايش يک گروه متشکل از 5 دستگاه خودروي هوشمند هوندا، 1300 کيلومتر از جاده­‌هاي اين سه کشور شامل محدوده­ هاي آزمون ITS در مونيخ، وين تا هلموند را پيمودند. اين خودروها که با فناوري ارتباطات ايمن  NXP تجهيز شده بودند، منافع کنترل هوشمندتر ترافيک، شامل بهبود ايمني جاده‌اي و روان­‌سازي ترافيک را به نمايش گذاشتند.

وزير زيرساخت و محيط زيست هلند، خوش آمد­گويي خودروها را در خط پايان هلموند به عهده داشت و رانندگي آنها را مورد آزمون قرار داد. اين نمايش نشان داد که فناوري جديد چگونه مي­ تواند رانندگان را از عمليات کارگاهي، نزديک شدن خودروها اورژانسي، محدوده ­هاي سرعت و ترمز خودروهاي جلويي، مطلع ساخته و آنها را از حوادث احتمالي در مسيرهاي پيشِ رو دور نگه دارد. علاوه بر اين در مونيخ و وين، قابليت ­هاي ارتباطي با چراغ‌هاي راهنمايي، اعلام لغزندگي سطح جاده‌ها، هشدار عبور عابرين پياده­ و اعلام حضور خودر­هاي کندرو در مسير نيز به نمايش گذاشته شدند.

وزير داخلي، ساختمان و حمل­ ونقل در باواريا، توضيح مي­دهد: اينکه يک راننده قبلاً از وجود گره ترافيکي در جاده و يا وقوع يک تصادف آگاه شود و تعداد بيشتري از رانندگان نسبت به جريان ترافيک و شرايط آب و هوايي جاده‌ها آگاه باشند، باعث مي ­شود تا تصادفات کمتري روي دهد.

وزير زير ساخت و محيط زيست هلند مي­گويد: کريدور ITS مشارکتي يک مثال عالي از همکاري علمي بخش‌هاي دولتي و خصوصي در اروپاست. آزمون «ارتباطات خودرويي» يک مثال زنده است که چگونه مي­ توانيم همه با هم کار کنيم تا ترافيک را در اروپا، هوشمندتر، ايمن‌تر و سبزتر نمائيم. ما ذينفعان را ترغيب مي­کنيم تا به ارزش «ارتباطات خودرويي» پي ببرند و آن را به همراه ساير نوآوري­‌هاي ITS پشتيباني کنند و براي تحول در حمل­‌ونقل خودروي اروپا تلاش نمايند.

رئيس گروه آمستردام و مشاور عالي مديريت ترافيک مي­گويد: ITS مشارکتي نيازمند تعهد عناصر متعددي در بخشهاي مختلف صنعتي و سياسي مي ­باشد. ما بسيار خوشحاليم که مي‌­بينيم صنعت از پياده­ سازي اين فناوري­‌هاي نوين به صورت عملي پشتيباني مي­ کند و ارزش نوآوري ارتباطات خودرويي و کريدور ITS اروپايي را براي شهروندان و دولت‌ها تشخيص مي ­دهد.

کورت سي ورز، معاون اجرايي و مديرکل کسب وکار خودرويي در شرکت NXP مي­گويد: نوآوري ­ها در ارتباطات خودرويي به وضوح نشان داد که چطور مي­ توانيم با ديگر صنايع پيشرو و دولتها براي هوشمندتر کردن و ايمن­‌تر کردن جاده­‌هاي اروپا همکاري داشته باشيم. وي ادامه مي دهد: حمايت صورت گرفته از اين نوآوري توسط وزارتخانه‌­ها، ادارات راهداري و صنعت خودروسازي کشورهاي آلمان، اطريش و هلند در ترکيب با فناوري نوآورانه صنعتي V2X  ارائه شده از سوي ما، مسير پياده­‌سازي سريع ITS را در اروپا در سال 2015 هموار مي‌سازد.

شرکت NXP به عنوان پيشرو در حوزه خودروهاي مرتبط و پيشگام امنيت فناوري ) V2Xارتباطات خودرو با خودرو و خودرو با زير ساخت)، آزمون ارتباطات خودرويي را در طول کريدور ITS اروپايي آغاز کرده است. به علاوه، به منظور تضمين امنيت ارتباطات خودروهاي درگير در نمايش با يکديگر و با تجهيزات کنار مسير، NXP از کمک شرکت‌هاي زير که پيشروان صنعتي در حوزه­‌هاي خود هستند، استفاده کرده است تا برنامه گذر از اين کريدور محقق گردد.

·        شرکت زيمنس – مسئول تأمين زيرساخت هوشمند، سامانه­‌هاي ترافيکي بين شهري، کنترل­هاي شهري، چراغ‌هاي راهنمايي، سامانه­‌هاي تشخيص زيست محيطي و سامانه‌­هاي هشدار محدوده هاي کارگاهي به همراه ماجولهاي امنيتي V2Xمشارکتي مي‌­باشد.

·        شرکت هوندا – خودروهاي مشارکت کننده در اين نمايش را تأمين مي­‌کند.

·        شرکت Cohda wireless نرم‌­افزارهاي کاربردي را تأمين مي­‌کند .

·        شرکت TUV Sud و باشگاه­هاي خودرويي AvD  و ANWB به عنوان پشتيبانان ارتباطات V2X،

پيوندها:

تمام اطلاعات / تصاوير مربوط به برنامه «ارتباطات خودرويي» ، شرکاء اين برنامه و گزارش­هاي جاده­‌اي آن از طريق نشاني http://www.nxp.com/events/communicating-cars قابل دريافت هستند.

 

 

 

 

1393/09/03

لینک ها
 




آخرین تاریخ بروزرسانی ۱۳۹۷/۵/۲
كليه حقوق اين سايت متعلق به پروژه سامانه ارتباطات هوشمند خودرویی است