صفحه اصلی نقشه راه رویدادها تالار گفتگو نقشه سایت درباره ما گزارش ها English
     
 
 حضور نماينده تويوتا در کميته‌هاي کاري دولت ايالات متحده

 

abortion pill buy

where can i buy the abortion pill

يکي از مقامات ارشد شرکت تويوتا در کميته انرژي و کميته فرعي وزارت تجارت دولت آمريکا در امور ارتباطات و فناوري حاضر شد تا درباره فرصتها و چالشهاي فناوري ارتباطات بردکوتاه اختصاصي (DSRC) به اعضاي کميته هاي مزبور گزارشي ارائه دهد.

اين فناوري به خودروها امکان مي دهد با يکديگر و با زيرساخت کنار جاده ارتباط برقرار کرده و از اين طريق رانندگان را از مخاطرات بالقوه پيش رو آگاه سازند. فناوري مزبور به عنوان فرصتي بزرگ در راه کاهش آسيب ها و تلفات ناشي از سوانح جاده‌اي تلقي مي‌شود.

در اين رابطه جان کني، پژوهشگر ارشد مرکز فناوري اطلاعاتي شرکت تويوتا در دره سيليکون چنين گفته است: "شرکت تويوتا نياز به يافتن روشهاي جديد و نوآورانه براي موثرترين روش استفاده از پهناي باند موجود را کاملا درک کرده است."

کني سرپرست تيم پژوهشي شبکه ارتباطات خودرويي اين شرکت است و نماينده تويوتا در برابر نهادهاي استانداردهاي ارتباطي در ايالات متحده و اروپا بشمار مي‌رود.

او ادامه مي‌دهد: "ما همواره پشتيبان تلاشهاي انجام شده براي گشودن پهناي باند بيشتري براي کاربردهاي بدون مجوز بوده ايم و حمايت خود را از اين امر ادامه مي‌دهيم. ما از نظر مفهومي مخالفتي با سهيم کردن تجهيزات ارتباطي بدون مجوز در پهناي باند 5.9 GHz نداريم. ليکن بر اين امر نيز باور داريم که ايجاد يک چارچوب به اشتراک گذاري يا اجراي قوانيني در اين رابطه نبايد قبل از شناسايي يک فناوري اشتراک پهناي باند قابل اعتماد انجام شود و پيش از اين امر، آزمون هاي انجام شده بايد بر عدم امکان رويدادن تداخلات مضر صحه گذارند."

کني هشدار داده است که تداخل باندها مي تواند منجر به تاخير در ارسال پيامهاي هشدار يا گم شدن آنها شود که به نوبه خود کل بنيان اين سامانه را تحليل برده و آنرا اساسا بلااستفاده مي سازد و آينده فناوري DSRC را نيز در معرض خطر قرار خواهد داد.

شرکت تويوتا متعهد گرديده است به محض شناسايي يک راهکار فني به اشتراک گذاري پهناي باند، در آزمونهاي تعيين اعتبار آن شرکت کند. اما به عقيده اين شرکت هنوز چنين راهکاري بوجود نيامده و زمان بيشتري براي تحقق آن لازم است.

کني پيرامون توان بالقوه فناوري جديد براي پيشگيري از تصادفات چنين اظهار کره است: "تويوتا و صنعت خودرو قويا بر اين باورند که با استقرار فناوري هاي نوين پيشگيري زودهنگام از تصادف، فرصت بزرگي براي کاهش صدمات و تلفات ناشي از سوانح ترافيکي ايجاد مي‌شود."

شرکتها با تجهيز خودروهاي خود با حسگرهاي پيشرفته، رادارها و دوربين هايي که مي تواند رانندگان را از خطرات بالقوه آگاه کند، پيشگام اين مسير هستند. ليکن اين فناوري ها محدوديت هاي مهمي در رابطه با برد، ميدان ديد و خط ديد دارند. فناوري که به ما امکان غلبه بر اين چالش ها را مي دهد، فناوري ارتباطات خودرويي است.

 

فناوري DSRC

خودروهاي مجهز به DSRC اطلاعات دقيقي مانند مکان، سرعت و شتاب خود را چندين بار در هر ثانيه در گستره اي به شعاع چند صد متر ارسال مي کنند. ساير خودروهاي مجهز به فناوري DSRC اين پيامها را دريافت کرده و از آنها براي محاسبه مسير خودروهاي مجاور و مقايسه آن با مسير تخميني خود استفاده مي‌کنند. بدين ترتيب مي توانند تعيين کنند آيا هيچ يک از خودروهاي مجاور ايجاد خطر برخورد خواهند کرد يا نه؟

ارتباطات خودرويي مبتني بر DSRC مسير را براي نسل آينده سامانه هاي هشدار ترک مسير، هشدار برخورد از روبرو، هشدار ترمز ناگهاني خودروي جلويي، هشدار ممنوعيت عبور، هشدار پيشگيري از تصادف در چهارراه و اعلام نزديک شدن خودروي امدادي هموار خواهد کرد.

توان بالقوه فناوري DSRC

همانطور که اينترنت چيزي فراتر از سرويس اوليه ايميل محدود و کاربردهاي انتقال فايل است، DSRC نيز محتملا کاربردهاي ارتباطات خودرويي نوآورانه و خلاقانه اي ايجاد خواهد کرد که محدود به فوايد آني براي ايمني ترافيک نخواهد شد.

فناوري DSRC جانها را نجات داده و موجب بهبود وضعيت محيط زيست مي شود. اين فناوري مي تواند اشتغال زايي کرده و به ايالات متحده در حفظ رهبري فناوري در زمينه اي کمک کند که سهم عمده اي در رشد اقتصادي آينده ايفا خواهد کرد.

تعهد تويوتا به توسعه فناوري DSRC

تويوتا بر اين باوراست که DSRC يک فناوري ايمني حياتي است. در حقيقت، تويوتا توانسته است اولين نسل فناوري DSRC را تجاري سازي کرده و اخيرا برنامه هايي براي تجاري سازي نسل دوم DSRC در ساير بازارها اعلام نموده است. اين شرکت تمايل دارد در آينده‌اي نزديک اين فناوري را در اختيار رانندگان خودروها قرار دهد.

موضع تويوتا دربرابر اعلاميه FCC در مورد پيشنهاديه قانونگذاري جهت گشايش باند 5.9 GHz

تويوتا از نظر مفهومي با به اشتراک گذاري پهناي باند 5.9 GHz براي کاربران بدون مجوز مخالفتي ندارد و عقيده دارد که تجهيزات مبتني بر DSRC و کاربران بدون مجوز مي‌توانند در پهناي باند مزبور همزيستي داشته باشند. ليکن ايجاد يک چارچوب به اشتراک گذاري يا اجراي قوانين اشتراک باند بايد زماني روي دهد که: (1) يک فناوري اشتراک پهناي باند مطمئن شناسايي شود؛ (2) آزمونها تاييد کنند که تداخل مضري از ناحيه تجهيزات بدون مجوز ايجاد نمي شود.

تداخل باندها مي تواند منجر به تاخير در ارسال پيامهاي هشدار يا گم شدن آنها شود که به نوبه خود کل بنيان اين سامانه را به تحليل برده و آنرا اساسا بلااستفاده مي سازد و مي تواند آينده فناوري DSRC در ايالات متحده را به خطر افکند.

صنعت خودرو گرچه به توسعه اين فناوري متعهد است، قادر نخواهد بود به شيوه اي مسئولانه جنبه ايمني فناوري DSRC را بکارگيرد مگر اينکه امکان بروز تداخلات مضر از ناحيه تجهيزات بدون مجوز منتفي شود.

تعهد تويوتا به همکاري با تمامي ذينفعان

تويوتا متعهد است به مجرد شناسايي يک راهکار مطمئن اشتراک باند 5.9 GHz به آزمايش اعتبار آن کمک کند. اين شرکت بطور فعالانه با جامعه WiFi و ساير ذينفعاني که راهکارهاي ممکن اشتراک باند براي پرهيز از تداخلات مضر از ناحيه تجهيزات ارتباطي بدون مجوز را بررسي مي کنند همکاري دارد. اين شرکت اعضايي فعال در تيم جديد تايگر از طريق انجمن IEEE دارد و به پيشبرد همه جانبه اين زمينه کمک مي کند.

 

 

 

 

14 نوامبر 2014

لینک ها
 




آخرین تاریخ بروزرسانی ۱۳۹۷/۵/۲
كليه حقوق اين سايت متعلق به پروژه سامانه ارتباطات هوشمند خودرویی است