صفحه اصلی نقشه راه رویدادها تالار گفتگو نقشه سایت درباره ما گزارش ها English
     
 
 آزمون ميداني کاربرد شماره سه پروژه (رديابي خودروهاي عبوري و جمع‌آوري داده‌هاي ترافيكي)

 

amlodipin

amlodipin

tadalafil 5 mg

acquistare cialis con paypal

معماري سامانه ارتباطات هوشمند خودرويي به نحوي طراحي شده است که RSUهاي مستقر در کنار مسير همواره به رديابي خودروهاي عبوري و جمع­آوري داده­هاي ترافيکي مبادرت مي­کنند. به عبارت ديگر در اين معماري، RSUهاي تعيين شده براي اجراي پنج کاربرد ديگر V2I ، کاربرد شماره 3 را نيز اجرا مي­ کنند. از اينرو در آزمون ميداني اين کاربردها، همواره کاربرد شماره 3 نيز از طريق دريافت و کنترل داده­هاي وارد شده به مرکز CCR مورد آزمون قرار مي­ گيرد.

کاربرد شماره 3 از آن جهت مهم است که RSUهاي مستقر در مسير را مي­ تواند در آينده، در صورت همگاني شدن استفاده از OBUها در خودروها، جايگزين سامانه­ هاي نسبتاً پرهزينه ترددشمار نمايد، ضمن آنکه RSUها فقط ترددشمار نيستند، بلکه حداقل يک کاربرد ديگر را نيز در محل استقرار خود اجرا مي­ کنند.

نتايج اجراي کاربرد شماره 3 از طريق نرم­ افزار کنترل و مانيتورينگ در داخل مرکز CCR قابل مشاهده است.

صحت پياده­ سازي اين کاربرد به صورت يکپارچه با ساير کاربردهاي پروژه از جمله کاربرد پرداخت الکترونيکي عوارض تردد خودروها پس از آزمون­ هاي متعدد آزمايشگاهي و ميداني، در تاريخ سوم ارديبهشت  ماه 92 در جلسه بازديد دستگاه نظارت پروژه مورد آزمون نهايي و تأئيد قرار گرفته است.

در اين کاربرد:

  • RSU  با تواتر مشخص، بسته‌هاي اطلاعاتي عمومي خود را ارسال مي‌کند (كه حاوي نوع کاربرد بوده و OBU ها را از ورود به محدوده RSU جديد، مطلع مي­سازد).
  • در پاسخ به بسته اطلاعاتي دريافت شده از RSU، OBUها بسته اطلاعاتي خود را (شامل شناسه خودرو، جهت و سرعت) ارسال مي­ کنند.
  • RSU اطلاعات خودروها را پس از تاييد اعتبار، ثبت و با استفاده از داده سرعت خودروها در يک بازه زماني، متوسط سرعت جريان را بدست مي­آورد.
  • اطلاعات رديابي RSUها مطابق با دسته­ بندي اطلاعات در سامانه­ هاي تردد شمار‌ي وزارت راه­ وشهرسازي، قابل طبقه­ بندي خواهد بود
  • اطلاعات ثبت شده از OBU ها به همراه اطلاعات دسته­ بندي شده، با تواتر مشخص از RSU ها به مركز مانيتورينگ و كنترل (CCR) ارسال مي­ شود.
  • موقعيت مکاني استقرار RSUها از طريق نصب GPSداخلي و يا با داده­ برداري مکاني آنها در

هنگام استقرار تعيين شده و در پايگاه داده سامانه در مرکز  CCRوارد مي­ شود.

در تصاوير زير، نماهايي از اجراي نرم­ افزار کنترل و مانيتورينگ سامانه ارتباطات هوشمند خودرويي نشان داده شده است.

 

 




آخرین تاریخ بروزرسانی ۱۳۹۷/۵/۲
كليه حقوق اين سايت متعلق به پروژه سامانه ارتباطات هوشمند خودرویی است