صفحه اصلی نقشه راه رویدادها تالار گفتگو نقشه سایت درباره ما گزارش ها English
     
 
 متن نامه انجمن حمل و نقل هوشمند آمريكا به معاون دبيركل ارتباطات و اطلاعات اداره ملي ارتباطات از راه دور و اطلاعات وزارت بازرگاني آمريكا

 

symbicort inhaler instructions

symbicort inhaler generic read here

مقام محترم معاون دبيركل آقاي استريکلند:

اينجانب به نمايندگي از انجمن حمل و نقل هوشمند آمريكا (ITS America) و امضا كنندگان اين نامه، موضوعاتي را در باب مطالعات انجام شده توسط اداره ملي ارتباطات راه دور و اطلاعات ([1]NTIA) بر روي اشتراك پهناي باند فركانسي كه در قانون معافيت هاي مالياتي و اشتغال‌زايي براي طبقه متوسط مصوب به سال 2012 الزام گرديده است (P.L. 112-96) خاطرنشان مي‌سازم. ما امضا كنندگان اين نامه بطور خاص نگراني خود را از اين كه NTIA سوابق كامل يا فرصت‌هايي كافي براي مشاركت جامعه حمل و نقل به عنوان بخشي از فرايند انطباق با الزامات قانون مزبور فراهم ننموده است، ابراز مي‌داريم.

اعضاي انجمن حمل و نقل هوشمند آمريكا شامل سازمان‌هاي عمومي و خصوصي، خود را وقف پژوهش و استقرار فناوري‌هاي نجات بخش جان انسان‌ها در سراسر شبكه حمل و نقل سطحي كشور نموده‌اند. تاكنون اعضا و شركاي ما ميلياردها دلار صرف ارتقاي ايمني حمل و نقل عمومي كرده‌اند. بسياري از خدمات برنامه‌ريزي شده يا تحت بهره‌برداري ITS بر يك ستون فقرات ارتباطات برد كوتاه اختصاصي (DSRC) استوارند كه در باند فركانسي 5850-5925 MHZ (موسوم به باند 5.9 GHz) پياده شده است. اين تخصيص باند براي DSRC بر مبناي درخواستي از سوي كميسيون ارتباطات فدرال در انجمن ITS America صورت پذيرفته است. پرواضح است كه كليد استقرار شبكه نجات بخش DSRC، دسترس پذيري به طيف در باند 5.9 GHz فارغ از تداخلات مضر مي‌باشد.

بند 6406 قانون، NTIA را مكلف مي‌سازد هدايت مطالعات اشتراك پهناي باند 5350-5470 MHz (باند 5.4 GHz) و باند 5.9 GHz را بر عهده گيرد كه عبارتند از "ارزيابي فناوري هاي شناخته شده و پيشنهادي براي اشتراك پهناي باند" و مخاطرات احتمالي متوجه "كاربران فدرال" در صورتي كه "ابزارهاي U-NII[2]" بدون مجوز، بويژه خدمات پهن‌باند بي‌سيم امكان عمل در اين دو باند را بيابند. علاوه براين بند مزبور، NTIA را موظف مي‌سازد گزارش خود درباره باند 5.4 GHz را ظرف مدت 8 ماه (اكتبر 2012) و گزارش مربوط به باند 5.9 GHz را ظرف مدت 18 ماه پس از تصويب قانون (آگوست 2013) به كنگره ارائه دهد. با اين وجود، NTIA در گزارش تازه خود به نام "سومين گزارش موقت پيشرفت درباره برنامه ده ساله و جدول زماني برنامه" (نوامبر 2012)، چنين اظهار نموده است (صفحه 9) كه مطالعات خود پيرامون باندهاي 5.4 GHz و 5.9 GHz را در قالب يك گزارش واحد ارائه مي كند. در نتيجه چنين مستفاد مي‌گردد كه گزارش باند 5.9 GHz به فاصله كوتاهي از زمان حاضر و بسيار زودتر از ضرب‌الاجل آگوست 2013 منتشر خواهد شد. هم‌چنين انجمن ITS America چنين برداشت نموده است كه گرچه كاربران DSRC عبارت از كاربران فدرال باند 5.9 GHz نبوده و نخواهند بود، گزارش NTIA بطور پيش فرض اشتراك ميان ابزارهاي بدون مجوز و مجوز دار كاربران DSRC را امكان پذير دانسته است.

يكي از كاربردهاي DSRC برقراري ارتباط ميان خودروها (V2V) و ميان خودرو و زيرساخت (V2I) براي شناسايي و پيشگيري از مخاطرات مشهود يا نامشهود واقع بر مسير حركت خودرو است. وزارت حمل و نقل آمريكا (DOT) پيش بيني كرده است كه با استقرار شبكه ارتباطات خودرويي بتوان از حداقل 80 درصد تصادفات غيرمرتبط با خرابي خودرو پيش گيري كرده و سالانه جان هزاران انسان را از مرگ نجات داد.

ارتباطات دوطرفه DSRC با برد كوتاه تا متوسط، امكان مبادله حجم بالايي از داده‌هاي حساس مورد نياز كاربردهاي V2V و V2I را فراهم مي‌كنند. فناوري DSRC مي‌تواند با فراهم ساختن كاربردهاي ايمني ذيل منجر به كاهش عمده‌اي در تصادفات جاده‌اي شود: هشدار ترك مسير حركت و برخورد از روبرو، هشدار ترمز ناگهاني خودروي جلويي، هشدار سبقت مخاطره آفرين، اولويت دادن به عبور خودروهاي امدادي و هشدار نزديك شدن خودروهاي امدادي، هشدار برخورد با دوپرخه و عابر پياده، هشدار تصادف در تقاطع ها، بازرسي ايمني خودروهاي تجاري، نمايش علايم رانندگي بر نمايشگر داخل اتومبيل؛ هشدار احتمال واژگوني خودرو به دليل سرعت نامناسب در هنگام عبور از پيچ جاده[3]، داده‌هاي شرايط ترافيك و سفر و بسياري از كاربردهاي ايمني ديگر. اجراي تمام اين کاربردها نياز به واسط‌ بي‌سيم امن، فركانس بالا با تاخير پايين و فارغ از تداخلات مضر دارد.

فناوري DSRC در يك باند فركانسي داراي مجوز عمل كرده و واسط بي‌سيم امني براي كاربرهاي ايمني فعال فراهم مي‌سازد. در اين راه DSRC از سرعت بالا، تاخير اندك و ارتباطات بي‌سيم بردكوتاه پشتيباني كرده و در سرعت هاي بالاي خودروها عمل كرده و در عين حال در برابر آب و هواي نامساعد (مانند باران، مه، برف و غيره) ايمني لازم را دارد. هم چنين به گونه‌اي طراحي شده كه در برابر خطاهاي مبادلات چند مسيره داده كه معمول شرايط محيط جاده‌اي است، تحمل لازم را دارد.

صنعت نوظهور ارتباطات خودرويي كه شامل ده خودروساز بزرگ و تعداد زيادي عرضه كننده فناوري و ارتباطات راه دور است، صدها ميليون دلار و هزاران نفرساعت بر روي فعاليت‌هاي پژوهش و توسعه تحت نظارت برنامه پژوهش در ارتباطات خودرويي وزارت حمل و نقل آمريكا صرف نموده است. اين فعاليت‌ها شامل پژوهش‌هاي بنيادي و كاربردي، تدوين استاندارد، توسعه و آزمون تجهيزات اوليه، ظرفيت سازي حرفه‌اي و آموزش و بسياري موارد ديگر مي‌شوند. به عنوان بخشي از اين برنامه، وزارت حمل و نقل در آگوست 2012 يك "آزمون ايمني" چندساله در شهر Ann Arbor ميشيگان به اجرا گذارد تا كاربردهاي ارتباطات خودرويي را در سناريوهاي رانندگي يك دنياي واقعي به بوته آزمون گذارده و اثربخشي آنها در كاهش تصادفات و ساير اهداف مهم را بررسي نمايد. در اين برنامه آزمايشي تقريبا 3000 وسيله نقليه شامل خودروي سواري، كاميونت، خودروي حمل و نقل و تجاري به ابزارهاي راديويي DSRC مجهز گرديده‌اند. اداره ملي ايمني ترافيك در بزرگراه‌ها (NHTSA) از اطلاعات گردآوري شده براي تصميم‌گيري در مورد الزام يا تشويق بكارگيري فناوري‌هاي ايمني مبتني بر DSRC در خودروهاي سبك جديد در سال 2013 و نيز در خودروهاي سنگين توليد شده در سال 2014 بهره خواهد برد.

انجمن ITS America تلاش NTIA و ساير سياست‌گذاران باند فركانسي را در شناسايي باند مناسب جهت تسهيل مشكل کمبود باند مورد انتظار (ناشي از گسترش استفاده از خدمات و ابزارهاي بي‌سيم باند پهن) مورد درك و حمايت قرار مي‌دهد. همچنين مي‌دانيم كه به اشتراك گذاري در عرصه باند 5.9 GHz بايد مورد بررسي دقيق‌ قرار گيرد. ليكن بر اين باوريم كه درك كامل امكان‌پذيري به اشتراك گذاري در باند 5.9 GHz، مبتني بر ارائه كامل سوابق و ايجاد فرصت‌هاي عادلانه براي تمامي بخش هاي تحت تاثير جهت مشاركت، در موفقيت اين فرايند نقشي اساسي دارد.

دبيركل وزارت حمل و نقل ايالات متحده ري لاهود كه در هجدهمين كنگره جهاني سامانه‌هاي حمل و نقل هوشمند در اورلاندوي فلوريدا در اكتبر سال گذشته صحبت مي‌كرد، چنين اظهار نمود كه در حالي كه ايمني اولويت شماره يك وزارتخانه است، پياده‌سازي اين نوع فناوري ايمني باعث اشتغال‌زايي در جامعه آمريكا مي‌شود كه خود يكي از بالاترين اولويت‌هاي وزارتخانه بشمار مي‌رود. برطبق نظر آقاي لاهود، اين فناوري زماني كه واقعا در دسترس همگاني قرار گيرد، هزاران شغل ايجاد خواهد كرد. اما مهمترين بخش آن تنها ايجاد مشاغل جديد نيست بلكه افزايش ايمني رانندگي است كه هدف غايي ما در وزارتخانه است.

در اينجا مجددا نگراني خود را در اين مورد ابراز مي‌داريم كه فرايند NITA دربرگيرنده سوابق كامل نيست و نيز فرصت لازم براي مشاركت جامعه حمل و نقل كشور را فراهم نمي‌كند. قابل توجه است كه كنگره فرصت طولاني تري براي ارائه گزارش مطالعه باند 5.9 GHz به NITA داده است و پيچيدگي موضوعات مربوط به اشتراك باند فركانسي تخصيص يافته به ابزارهاي ايمني حساس با كاربري بدون مجوز و جدول زماني برنامه آزمون ايمني را بخوبي مورد تشخيص قرار داده است.

انجمن ITS America احتراما از NITA درخواست مي‌نمايد كه صنعت حمل و نقل هوشمند را در ارتقاي موقعيت آن اداره محترم پيرامون شناخت موضوعات مهم مورد توجه صنعت و جامعه بزرگتر حمل و نقل مشاركت دهد. بنده از هر فرصتي براي بحث و مذاكره با جنابعالي پيرامون موضوعات گفته شده استقبال خواهم كرد.

 

ارادتمند،

 

اسكات ف. بلچر

رييس و مدير اجرايي ارشد

انجمن حمل و نقل هوشمند آمريكا

 

امضا كنندگان

 

دكتر پيتر سوئيتمن

مدير عامل انجمن حمل و نقل هوشمند آمريكا

رييس پژوهشگاه حمل و نقل دانشگاه ميشيگان (UMTRI)

ميچ بين ول

رييس و مدير اجرايي ارشد

اتحاديه سازندگان خودرو

مايكل جي استانتون

رييس و مدير اجرايي ارشد

انجمن خودروسازان جهاني

مايكل توسكانو

رييس و مدير اجرايي ارشد

انجمن بين‌المللي سامانه‌هاي خودروهاي بدون سرنشين

ويليام براون

رييس كميته ويژه فناوري ارتباطات بي‌سيم

انجمن آمريكايي مسئولين بزرگراه‌ها و حمل و نقل ايالتي (AASHTO)

مالكولم دوفري

مدير

بخش حمل و نقل ايالت كاليفرنيا

كرك اشتودل

مدير

بخش حمل و نقل ايالت ميشيگان

مهندس جان اي. بارتون

معاون مدير اجرايي

بخش حمل و نقل ايالت كاليفرنيا

آن فله مر

معاون مدير اجرايي

كميسيون سياست‌گذاري در حمل و نقل كلان‌شهرها

بروس جي. اسكاپ

هماهنگ كننده NTCIP و مدير فني اعضاي بخش محصولات حمل و نقل

انجمن ملي سازندگان وسايل برقي

تي. راسل شيلدز

رييس

ائتلاف ITU براي استانداردهاي ارتباطاتي در ITS

جان موريسون

رييس و مدير كل

سامانه هاي كنترل خودروي Meritor WABCO

كريس موري

رييس و مدير اجرايي ارشد

شركت Kapsch TraffiCom

ديويد اس تي. آمانت

رييس و مدير اجرايي ارشد

گروه Econolite

ديويد اسپاركز

معاون اجرايي رييس

TransCore

كارن راسموسن

رييس و مدير اجرايي ارشد

Help Inc.

 

كريس تافتو

رييس و مدير اجرايي ارشد

Image Sensing Systems, Inc.

 

 

سوزان الت

معاون ارشد رييس، روابط عمومي

گروه ولوو در آمريكاي شمالي

راجر برگ

معاون رييس، فناوري هاي بي‌سيم

شركت Denso International واحد آمريكا

نوماس وست

مدير PATH در كاليفرنيا

دانشگاه كاليفرنيا، بركلي

راگيه مرا آماتو

مدير، روابط دولتي و فني

شركت دلفي

جيم فريزر

رييس

Gridaptive Technologies

تيموتي مك گوكين

مدير اجرايي

شركت كنسرسيوم OmniAir

شريل جي. ويلكرسان

رييس

Willow, LLC

ميگوئل بانوچي

مشاور سامانه‌هاي ارتباطي

مالك بنگاه‌هاي EmBee

جرالد دي. كانوور

مديرعامل

PRC Associates

جان آر. پراچيو

مدير عامل

Peracchio & Company, LLC

ريچارد جي. وي لاند

مشاور ITS

 

يوكو ناكانيشي

شركت پژوهش و مشاوره Nakanishi, LLC

كنسرسيوم VII

 

ديو مك نامارا

MTS LLC

 

رونوشت: كارل نبيا، مدير اجرايي دفتر مديريت باند فركانسي، اداره ملي ارتباطات و اطلاعات



[1] - National Telecommunications & Information Administration  

[2] - Unlicensed National Information Infrastructure

[3] Vehicle Rollover Warning System (VRWS)

 

 

 

10 ژانويه 2013
 




آخرین تاریخ بروزرسانی ۱۳۹۷/۵/۲
كليه حقوق اين سايت متعلق به پروژه سامانه ارتباطات هوشمند خودرویی است