صفحه اصلی نقشه راه رویدادها تالار گفتگو نقشه سایت درباره ما گزارش ها English
     
 
 ارائه يک سيستم کنترل چراغ راهنمايي تطبيقي با استفاده از فناوري ارتباطات خودرويي

 

ventolin side effects

ventolin

atarax vanedannende

atarax halveringstid link atarax vanedannende

در اين رساله ، راهبردهايي براي کنترل چراغ راهنمايي تطبيقي با استفاده از فناوري ارتباطات خودرويي ارائه شده است. همچنين نويسنده روشي براي تخمين مکان خودروهاي غير مجهز به OBU، در يک فضاي ارتباطات هوشمند خودرويي نيز ارائه کرده است. اين روش کمک مي­کند تا در شرايط استقرار  واقعي بتوان با ضريب نفوذکمتر ، کارآيي اين فناوري (بخصوص در مورد کاربرد چراغ راهنمايي تطبيقي) را بالا برد.

اهداف مورد نظر اين رساله عبارتند از:

  • توسعه و ارزيابي يک سيستم چراغ راهنمايي تطبيقي که از داده­هاي به­دست آمده از ارتباطات خودرويي استفاده مي­کند.
  •   توسعه و ارزيابي الگوريتمي براي تخمين تعداد و مکان خودروهاي غير مجهز در فضاي ارتباطات خودرويي در اتوبان­هاي شهري و بين شهري
  • حصول اطمينان از تطابق اين الگوريتم­ها با استانداردهاي موجود فناوري ارتباطات خودرويي
  • حصول اطمينان از اينکه اين الگوريتم­ها از حريم خصوصي رانندگان پشتيباني کرده و امکان رديابي يا تشخيص دوباره آنها را به حداقل مي­رساند.
  •   تشخيص چالش­هاي بالقوه استقرار و ارائه پيشنهادهايي براي حل و پاسخ به آنها

اين رساله تحت حمايت مالي برنامه  IntelliDrive تدوين شده است.


لینک ها
 




آخرین تاریخ بروزرسانی ۱۳۹۷/۵/۲
كليه حقوق اين سايت متعلق به پروژه سامانه ارتباطات هوشمند خودرویی است